Instruccions
1. Introdueix la qüestió proposada com una nova entrada
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
En primer lloc, respecte al producto, de posicionar i segmentar (introducció)en la etapa de maduressa ha de ampliar el segment i reforzar la imagen de marca,en la etapa de creixement es quedaria igual i en la etapa de declinació s'ha de plantear sí vol eliminar-lo o seguir innovant. Respecte al preu, al principi por començar amb un preu alt per desprès en la etapa de creixement baixar-lo o a la inversa,a la etapa de maduressa es manté però a la etapa de declnació s'hauria de baixar.
ResponderEliminarjajajajajja, muy bueno el catañol!(catalán-español) El que passa es que l'iPhone 5 és molt nou, i si treuen un nou producte quan l'últim está arribant a èsser lider de mercat, probablement les ventes no serán molt altes. Per això posar un preu alt, no es la millor opció. :)
ResponderEliminarRespecte a la promoció la publicitat ha de ser informativa, es podría fer una oferta de llançament o mostréis de degustació en el cas de ser un aliment; en la etapa de creixement la publicitat ha de ser persuasiva i podria patrocinar events també ha de enfortir la imatge;en la etapa de maduressa ahuria de fer descomptes, una publicitat persuasiva per fidelitzar els clients i en la etapa de declinació tot això s'hauria de reforçar molt més. Per últim, respecte a la distribució ahuria de de buscar locos estratégics en la etapa de introducció i en la etapa de creixement ahuria de tenir molas punts de venda, en la etapa de maduressa això s' ahuria de mantener i en la etapa de declinació disminuirían o bé, es quedaría igual. ( Sandra Martínez)
ResponderEliminarEs la tablet... No hablo así yooo
ResponderEliminarMOLTBE
ResponderEliminar