Instruccions
1. Introdueix la qüestió proposada com una nova entrada
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Conèixer les pròpies emocions.
ResponderEliminarConduir les emocions.
L'automotivació.
Empatia.
Conduir les relacions
(Judith Planell)
La cultura d'empresa es comprèn com una sèria d'influències constants i duradores que condicionen d'alguna manera el comportament de les persones que componen l'empresa; és a dir; la personalita de l'empresa, el fet diferencial.
ResponderEliminarPer exemple, l'ús de m'uniforme dins d'una empresa, les RSC, o els valors que es promouen din sl'empresa (paula garcía)
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarJudith, la teva resposta es refereix al concepte d'Intel·ligència Emocional, no de Cultura d'Empresa
ResponderEliminarMònica
La cultura d'empresa és la manera de fer que ha estat establert per la cúpula directiva. Com per exemple: les normes, els medis que utilitzen, la actitud, l'organització...
ResponderEliminar(Sandra Martínez)
Cap de vosaltres ha basat la seva resposta en un cas real!!!! A veure qui ho pot fer!!!!
ResponderEliminarMònica