Instruccions
1. Introdueix la qüestió proposada com una nova entrada
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
viernes, 24 de mayo de 2013
Tema 13. Gestió comercial
Quins passos ha de seguir una empresa per posicionar el seu producte?
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
1- Dividir el mercat segons els diferents criteris de segmentació(sociodemogràfics, socioeconòmics i psicogràfics)
ResponderEliminar2-Fer una avaluació sobre l'interès que pot ttenir cada segment en el producte
3-Seleccionar un segment o més d'un, és a dir, selecció d'un públic objectiu.
4-Identificar les possibilitats de posicionament per a cada segment triat.
5-Selecció i desenvolupament d'un concepte de posicionament
Per cert, sóc la Maria Colom
ResponderEliminarMuy bien Maria, se nota que has estudiado!
ResponderEliminar