Indica en quina fase del seu cicle de vida es troben aquest productes:
Càmeres de vídeo digital, televisors en blanc i negre, ipad, cotxe híbrid, mirooones, rentadora, CD per emmagatzemar dades i guantex. A continuació digues quines característiques té la promoció en cada etapa del cicle de vida.
Instruccions
1. Introdueix la qüestió proposada com una nova entrada
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre
lunes, 27 de mayo de 2013
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Laura Sánchez i Stefany Garcia
ResponderEliminarCàmeres de video digital: maduresa/declinació
Televisors en blanc i negre: saturació
iPad: creixement
Cotxe híbrid: introducció
Microones: maduresa
Rentadora: maduresa
CD per emmagatzemar dades: declinació
Guantex: introducció
Característiques de la promoció
-Introducció: ofertes de llançament, publicitat informativa, mostres de regal...
-Creixement: publicitat persuasiva, dirigida a enfortir la imatge de marca
-Maduresa: dirigida a buscar nous consumidors i fidelitzar els que ja ho són, amb publicitat molt persuasiva i utilitzant promocions, descomptes, patrocinació d'events...
-Declinació: dirigida a augmentar les vendes
Molt bé :)
EliminarCámeres de video digitals: maduresa
ResponderEliminarTelevisión en Blanc i negre: decadencia
iPad : creixement
Cotxe híbrid: introducció
Microones: maduresa
Rentadora: maduresa
CD : decadencia
Guantex: introducció
Promoció al llançament o introducció: calen campanyes informatives Per donar a coneixer les caracteristiques del producte i posicionarlo.
Promoció al creixement: es reforça la imatge de marca, que ja es reconeguda, es fan patrocinis i publicitat persuasiva.
Promoció a la maduresa: es promociona el producte mitjançant ofertes, descomptes a la próxima compra o sortejos.
Promoció a la decadencia: s'augmenta la promoció las descomptes.
Noelia Salcedo i Paula García
EliminarMolt bé:)
Eliminar