Instruccions

1. Introdueix la qüestió proposada com una nova entrada
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre

lunes, 27 de mayo de 2013

Tema12

Indica en quina fase del seu cicle de vida es troben aquest productes:
Càmeres de vídeo digital, televisors en blanc i negre, ipad, cotxe híbrid, mirooones, rentadora, CD per emmagatzemar dades i guantex. A continuació digues quines característiques té la promoció en cada etapa del cicle de vida.

5 comentarios:

  1. Laura Sánchez i Stefany Garcia

    Càmeres de video digital: maduresa/declinació
    Televisors en blanc i negre: saturació
    iPad: creixement
    Cotxe híbrid: introducció
    Microones: maduresa
    Rentadora: maduresa
    CD per emmagatzemar dades: declinació
    Guantex: introducció

    Característiques de la promoció
    -Introducció: ofertes de llançament, publicitat informativa, mostres de regal...
    -Creixement: publicitat persuasiva, dirigida a enfortir la imatge de marca
    -Maduresa: dirigida a buscar nous consumidors i fidelitzar els que ja ho són, amb publicitat molt persuasiva i utilitzant promocions, descomptes, patrocinació d'events...
    -Declinació: dirigida a augmentar les vendes

    ResponderEliminar
  2. Cámeres de video digitals: maduresa
    Televisión en Blanc i negre: decadencia
    iPad : creixement
    Cotxe híbrid: introducció
    Microones: maduresa
    Rentadora: maduresa
    CD : decadencia
    Guantex: introducció


    Promoció al llançament o introducció: calen campanyes informatives Per donar a coneixer les caracteristiques del producte i posicionarlo.
    Promoció al creixement: es reforça la imatge de marca, que ja es reconeguda, es fan patrocinis i publicitat persuasiva.
    Promoció a la maduresa: es promociona el producte mitjançant ofertes, descomptes a la próxima compra o sortejos.
    Promoció a la decadencia: s'augmenta la promoció las descomptes.

    ResponderEliminar