Instruccions

1. Introdueix la qüestió proposada com una nova entrada
2. No t'oblidis d'escriure el teu Cognom, Nom a l'apartat d'etiquetes
3. Resol qüestions plantejades per les teves companyes
4. Revisa les respostes de les teves companyes a les qüestions que has proposat i retroalimenta-les
5. Per aprofitar al màxim el repàs intenta proposar i resoldre qüestions de diferents temes i nivells de dificultat
6. No facis preguntes teòriques que no impliquin cap raonament, comparació o reflexió diferent a la que ja surt al llibre

miércoles, 29 de mayo de 2013

RSC

L'empresa Starbucks té una Responsabilitat Social molt extensa, com pots observar al següent enllaç:
http://www.starbucks.com.ar/Responsabilidad.aspx

Què creus que aporta fer això a l'empresa? Obté algun benefici?

3 comentarios:

  1. La responsabilitat social d'aquesta empresa fa que Starbucks sigui una empresa de prestigi, ja que diu que tenen el millor café del món. També transmet confiança als seus clients.
    En resum, aquesta responsabilitat social corporativa aporta a l'empresa més clients i, per tant, més beneficis.

    Ana Maria Solís i Marta Olóndriz.

    ResponderEliminar
  2. Jo estic d'acord amb Marta Olóndriz i Ana María, però crec que no només aconseguiex més beneficis sino que, a nivell empresarial, assoleix més reptes i es torna més competitiva.

    ResponderEliminar